سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت برند و لوگو

منظور از ثبت برند و لوگو  چیست؟


در مراحل ثبت برند و لوگو  باید بدانید که برند یا لوگو از نظر لغوی، به معنای گرید، علامت، نشان، عنوان می باشد؛ و از نظر اصطلاح نیز،نام و نشانی اختصاری است که یک شرکت براساس تولید محصول یا ارائه خدمات خود در نظر می گیرد ؛ و با استفاده از آن نام و نشان بتواند معرفی و مطرح گردد.

ثبت برند و لوگو می تواند معرف موضوع فعالیت یک شرکت های تولید و خدماتی در بازار رقابت تجاری و جهانی باشد؛ بنابراین شرکت ها برای اینکه محصول یا خدمات خود را به بازار معرفی نمایند، و همچنین بتوانند در تولید ، تجارت محصول و کیفیت خدمات رسانی در سریع ترین زمان ممکن موفق باشند، لازم است بعد از ثبت شرکت خود، اقدام به ثبت برند و لوگو نمایند.


ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در صادقیه باید بدانید که بتدریج با تخصصی تر شدن ثبت شرکت ها و تنوع در امور کسب و کار و فعالیت های مؤسسات تولید و خدماتی، برای نظم بخشیدن و رسمیت دادن به  فعالیت های شرکت های دولتی و خصوصی ، لزوم قانونی نمودن و ثبت شدن رسمی آنها بیشتر احساس می شد؛

به همین خاطر قوانین و مقررات خاصی برای ثبت شرکت به مرحله اجرا درآمد.

با گذشت زمان، بسیاری از ایرادات و اشکالات موجود در فرایند ثبت شرکت  بر طرف گردید.

ثبت شرکت در صادقیه به صورت کاملاً تخصصی، کادری مجرب با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، تمامی امور ثبتی را برای تمامی متقاضیان به بهترین نحوه به انجام می رساند.

ثبت شرکت در صادقیه

قبل از ثبت انواع شرکت باید از نوع شرکت و زمینه فعالیت آنها آگاه بود و سپس بر اساس آن اقدام به ثبت شرکت نمود. به طور کلی شرکت ها دو دسته هستند، شرکت های مدنی و شرکت های تجاری.

منظور از شرکت های مدنی این است که این شرکت ای در حقیقت غیر تجاری هستند و فعالیت آنها نیز غیر تجاری می باشد. این شرکت ها عموماً در زمینه حرفه یا کسب و کار به وجود می آیند و هر کدامیک از شرکا در زیان و سود شرکت سهیم هستند.


ثبت طرح صنعتی

منظور از ثبت طرح صنعتی چیست؟

منظور از ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع ، ثبت یک ایده، یک خلاقیت و نوآوری و یا یک اختراع می باشد. زمانی که بتوان یک کالا یا محصول را به شکلی دیگر تولید کرد و یا در اختراع آن از خلاقیت و ابتکار بهره مند شد، در حقیقت یک طرح صنعتی خواهد بود.براساس مصوبات و قوانین ثبت اختراعات دارای شرایط و الزاماتی است که در هنگام ثبت آن باید مورد توجه قرار بگیرد. نکات مهم در هنگام ثبت طرح صنعتی و اختراع این است که اولاً در طرح تولید شده نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد و دوماً در پایگاه مالکیت معنوی آن طرح ثبت گردد. به طور کلی در تعریفی که در قانون ثبت اختراع، مصوب 1387 در ارتباط با ثبت طرح صنعتی و اختراع آمده است:”هرگونه ترکیب خطوط یا رنگها و هرگونه شکل سه‌بعدی با خطوط‌، رنگها و یا بدون آن‌، به‌گونه‌ای که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا محصولی از صنایع دستی را تغییر دهد، طرح صنعتی می باشد”

 انواع  ثبت طرح صنعتی 

طرح صنعتی را می توان به عنوان طرح های تزئینی درنظر گرفت که با توجه به تغییراتی که در نقوش، رنگ و شکل یک کالا ایجاد می کند، جلوه ای جذاب تر  را به کالا می بخشد که به عنوان یک طرح تزئینی نیز می تواند ثبت گردد.


کیست مویی

کیست مویی شامل یک کیسه در زیر پوست است که حاوی مو و بقایای مرده پوست می باشد. در مراحل اولیه ممکن است برجستگی و التهاب کوچکی را احساس کنید. پس مدت زمان کوتاهی این کیست منافذی به بیرون باز می کند و شما شاهد علائم بیشتری از بروز کیست مویی خواهید بود. تا زمانی که جدار آن از بین نرود موهای زائد داخل آن رشد کرده و عفونت می کنند. بر اثر درمان نکردن به موقع ، این ناحیه دچار آبسه و در نهایت فیستول می شود.

علت بروز کیست مویی پایین کمر

علت بروز کیست مویی هم می تواند به دلایل محیطی و عادات زندگی شخص باشد و هم می تواند زمینه وراثتی داشته باشد. افرادی که دارای پوست حساسی هستند و در عین حال پر مو و دارای موهای ضخیم هستند بیشتر از افراد دیگر مبتلا می شوند. همچنین افرادی که سابقه این بیماری در خانواده آنها وجود دارد باید بیشتر از افراد دیگر مراقب باشند تا به این بیماری مبتلا نشوند. 

 


کربنات کلسیم

 

کاربرد و موارد مصرف کربنات کلسیم Calcium Carbonate در حوزه های صنعتی ، خوراکی و ساختمانی گسترش یافته است. از کلسیم کربنات در انواع مختلف آن نظیر گچ ، سنگ آهک ، مرمریت و کربنات کلسیم رسوبی به عنوان ماده ای بسیار پر مصرف و مفید در زندگی امروزی بشر استفاده می شود. کربنات کلسیم سابقه طولانی در حیات انسان داشته و شاید از اولین روزهای خلقت از آن استفاده می نموده است